20 September 2009

'Eid Mubarak


Di pagi Syawal yang hening ini, saya Zahidah Maulida bt Ismail ingin menyusun sepuluh jari tangan serta kaki memohon ampun dan maaf dari hujung kepala hingga hujung kasut sekiranya ;

ter
KASAR bahasa
ter
SILAP bicara
ter
MARAH yang tak kena
ter
TANYA yang tak tentu hala
ter
SASUL yang tak sengaja
ter
PUKUL kat mana2
ter
PEKIK kat telinga
te
rHANTUK di kepala
ter
PINJAM benda sampai wat harta sendiri
ter
MOODY tak semena2
ter
UMPAT bila2
terMACAM2 lagi yang tak de kena mengena

terutamanya kepada ;

Budak2 SAMT Hisamuddin
Umirah, Amiira, Hadhinah, Zafirah, Khadijah, Natasha, Hanim, Hamizah, Dyana, Aishah, Ain, Shuhada, Atira, Liyana, Azrul, Arif, Ihsan, Hazwan, Naqib, Haziq, Rasyid, Azwan

Budak2 SAM Sg. Merab Luar
Ain, Atikah, Izzah, Iman, Syafiqah, Azhani, Fatin, Anis, Mumtazat, Ely, Fakhrur, Arif, Muaz, Ridwan, Faez

Budak2 SERI ABIM
Nabilah3, Khaliesah, Zaimah, Sakinah, Maryam, Ainon, Amalina, Maya, Syuhada, Suaidah, Fatini, Fatin, Zainol, Hakim, Aiman, Safiudin, Izzat


Juga kepada semua member Malakat92, Bloggers, Myspacers, Friendsters, Facebookers, SAMTH, SAMSMEL, ABIM

Di kesempatan ini juga Zida ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Salam Lebaran buat semua. Kepada korang2 yang tak tersenarai tu, jangan la kecik hati. Bukan tak ingat tapi tak menyempat. Jemputlah datang rumah~

Salam.


Blog ini sedang dalam pembaikpulihan. Segala kesulitan amatlah dikesali

8 comments:

  1. salam.
    zahidah maulida,
    salam eidul fitri.

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya juga buat kamu.. :)

    ReplyDelete
  3. SELAMAT RAYE kak!
    na wet rayeee ;P

    ReplyDelete
  4. @nabilah
    salam lebaran juge.
    aku minx ampun tao.

    @miss yana
    hehe. tnxx

    @piqpiq
    selamat raya ke-5
    ;)

    @akiem
    ape yg selamat?
    hehe
    selamat beraya lagi..

    @liyana
    ta leh. haha
    taon ni aku ta raye sgt,
    nak studi doe.
    ;)

    ReplyDelete
  5. wiyh KECIK ati aku tak de tercoret kt situ.ahaaa..haha..

    hem :S

    ReplyDelete
  6. @mye
    ko tgk la post aku yg atas tu. haha
    aku da letak name ko.
    full name lg!
    =P

    ReplyDelete