02 September 2008

computer lab~

annyong haseyo.. nape x dew idea nih??haha.. erm.. skunk nih aku kat lab comp kat skul.. ntah ape mimpi ntah nk on9 hari ni.. haha.. sblh aku nih ade umie ;D nyebok tukang teman je sblh nih.. haha.. kat skula arini.. sume keco.. dina,umi,syud,miira sume lah! masing2 byk cte.. lg2 aku umi.. haha ;DD ni sume psl PUTERA IDAMAN diorang la.. sape lagi kalo bukan raja ......... pagi ptg siang malam.. asyik cte mende yg samer je..haha tgh tadarus pown sempat dowh.. ustazah pown pening da siap komen.. aku pulak.. :DD cam biasak le.. xmoh la cte kay.. taugeh DIA ttp di hati ye ke? ;) okie dokie.. SALAM RAMADHAN chiowzz..

Blog ini sedang dalam pembaikpulihan. Segala kesulitan amatlah dikesali

3 comments:

  1. eii...sorri sket eh..bukan aku punyer eh..dina je yg angau x abis2..

    ReplyDelete
  2. hui zida..
    kalo ko x cte psl derang kat akoo..
    xdenye aku pham ape yg ko tulis nih..
    haha..
    erm..
    chaiyok sma!

    ReplyDelete